Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025
Szanowni Rodzice,
Informujemy, że dokumenty rekrutacyjne do oddziału przedszkolnego oraz do klasy pierwszej na rok szkolny 2024/2025 są przygotowane na stronie szkoły w załączonych niżej plikach do pobrania oraz dodatkowo są udostępnione w wersji papierowej przy wejściu głównym do budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie /na stole/od dnia 19 lutego 2024 roku. Wypełnione dokumenty należy złożyć w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji w godzinach pracy sekretariatu lub prosimy składać w wersji pdf /scan/ na adres mailowy szkoły – szkola.baranow@gmina-baranow.pl – wersja oryginalna powinna być dostarczona do szkoły w najbliższym terminie.
Potwierdzenie złożenia dokumentów rodzice otrzymają na adres mailowy podany w dokumentacji rekrutacyjnej.
Dyrektor Szkoły Piotr Piórkowski
Uwaga listy imienne dzieci będą wywieszone na drzwiach wejściowych do budynku szkoły !
10.04.2024 godz. 13.00 – opublikowanie list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych
10.04 2024 – 17.04 2024 – złożenie przez rodziców potwierdzenia woli zapisu dziecka do naszej szkoły
22.04.2024 godz. 13.00 – opublikowanie list przyjętych i nieprzyjętych
DOKUMENTY DO POBRANIA
wzor wniosku o przyjecie do szkoly dla dzieci spoza obwodu szkoly – SP Baranów
Zarzadzenie Wojta Rekrutacja do przedszkola i odzialow przedszkolnych
Zarzadzenie Wojta Rekrutacja do szkol wzor zgloszenia do szkoly dzieci z obwodu szkoly SP Baranów
wzor wniosku o przyjecie do przedszkola dla 6 latkown – SP Baranów
deklaracja-rodzicow-okontynuowaniu-wychowania-przedszkolnego SP Baranów