Sieć Lidl Polska ogłosiła start nowej kampanii lojalnościowej pod nazwą „Szkoły pełne talentów”. Jej ambasadorami zostali Anna i Robert Lewandowscy. Akcja potrwa do 13 listopada 2022 r.
W ramach akcji Lidla „Szkoły pełne talentów” klienci sieci Lidl zbierają papierowe karty nazwane na potrzeby akcji Talenciakami – z indywidualnym kodem QR. Talenciaki wydawane będą za każde 50 zł zakupów – w tym co najmniej jeden świeży owoc lub warzywo – lub za zakup produktów premiowych (produktów specjalnych), podczas dokonywania zakupów we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Lidl Polska.
Zebrane Talenciaki konsumenci mogą przekazywać na rzecz wskazanej przez siebie szkoły. Na profilu szkoły widoczne będą przekazane przez uczestników akcji Talenciaki.
Każda uczestnicząca Placówka oświatowa ma możliwość zdefiniowania do trzech pożądanych nagród (pozycji z listy życzeń) na swoim koncie. W ten sposób klient może zobaczyć, na jakie nagrody wspierana przez niego placówka oświatowa ma zamiar przeznaczyć przypisane Talenciaki. Szkoły mają do wyboru 90 nagród, podzielonych na osiem kategorii.